Meistä

Yhdistyksen jäsenet ovat kristittyjä, jotka pitävät koko Raamattua Jumalan sanana. He odottavat sekä Jeesuksen toista tulemusta että Israelin uudistumista Hänen kauttaan.
Karmel-lehti
Yhdistys tekee Suomessa julistustyötä. Evankeliumin lisäksi pidetään esillä Raamatun opetusta Israelin maan ja kansan keskeisestä asemasta Jumalan pelastushistoriassa. Yhdistys pyrkii edistämään suomalaisten ja israelilaisten välistä ystävyyttä ja yhteistyötä.

Tervetuloa vastuunkantoon “Raamatun ja Israelin puolesta”. Jäsenmaksu vuosijäsenillemme on 15.00 ja ainaisjäsenmaksu on 150.00 (v. 2003). Jäsenlomakkeita saa Karmelin toimistosta tai matkasihteereiltämme. Jäsenkirjeemme välittävät säännöllisesti ajankohtaista tietoutta toiminnastamme työmme kaikilla alueilla.

Matkasihteereillämme sekä erityiskohteilla on myös oma “Kannatusrengas”, johon voi ilmoittautua suoraan matkasihteereille tai ottamalla yhteyttä Karmelin toimistoon. Kannatusrengaslaiset saavat keväisin ja syksyisin matkasihteeriemme kirjeen.